meyvelipasta888 nurmavi25 ben reflu gaz yatagi almistim cok memnun kaldim bol bol masaj yapin dus alidirin ilik o da iyi geliyor
efnanveannesi35 nurmavi25 metsil diye bi damla var onu al kullan ben ne kullandıysam işe yaramadı en son çoçugun karnı şişti dayanamadım artık gittim bu gaz damlasını yazdırdım 1 şişe bana 4 ay gitti 5.ayda bıraktım kullanmayı dahada bi sorun yaşamadım şükür
aslanannesiiii06 nurmavi25 bizde çok yaşadık ne denersem deneyim geçirmedi cilinikid diye bir masaj yağı varmış onu kullandım saat yönünde sürüp masaj yaptım şükür kendine getirdi bebeğimi
Babeshark Probiyotik başlayabilirsin momys bills gaz damlası var akrabam kullanıyor memnun bende gazı olduğunda sab simplex kullanmıştım güzeldi deneyebilirsin
efnanveannesi35 arzuksaa ıkınıyodu ama yapamıyodu doktor o yüzden o damlayı verdi şükür ile yaradı bizde
arzuksaa efnanveannesi35 benim bebeğimde ikinip yapamıyor 2 .gun damlayi kullanıyorum umarım kisa sürede ise yarar kafayi yedim valla