Regl im 9 gün gecikti geçen ay geç oldum ve bi tane regl geciktirici kullandım tatile gideceğim diye sonra oldum ilaç içtikten hemen sonra bi daha o ilacı içmedim tatilde grip oldum ilaç içtim dişim ağrıyo Bu ara apranax kullanıyorum arada test yaptım tek çizgi kızım 2 yaşında henüz ikinci düşünmüyoruz ve gerekli önlemleri alıyoruz ve üstüne hayat stresi adet sökücü bir şey önerir misiniz ve bunlar regl olmaya engeller mi? Yada başka bir şey mi var en yakın randevu devlette 13 gün sonra özele gitmekte istemiyorum