Kızlar merhaba kızım 24 aylık tam bi suredir cis diyodu kakasini yapacağı zaman da belli ediyordu bugün sabah kalkınca direk ikimizde cis yapalım dedim alaturka WC’ye oturduk ve yaptı lazimligi da var ama canı isterse oturdu istemezse benim gibi oturdu yaptı aksam6 ya kadar sorunsuz kaçırma olmadı hiç yarım saatte bir yaptı öğlen uykudan da kuru kalktı ama akşam 6 dan sonra 4 kez kaçırdı pes pese ve girmek istemedi uyuttum uykudan öncede istemedi alıştırma kulodu giydirip uyuttum kaldırdım 1 saat sonra yapsın yapmadan uyudu diye feryaat figan resmen 45 dakka susmadı yapmak da istemedi bezleyim uyusun bari dedim onuda yaptırmadı şimdi öyle cis yapmadan uyudu ne yapacağım bilmiyorum çok stres oldum devam mı etmeliyim yoksa biraz beklemelimiyim bilemedim bir hafta öncesinden de başlayan bi ağlama krizimiz var onla denk gelmesi biraz zor oldu hergun bikere mutlaka saatlerce susmadan ağlıyor sanırım 2 yaş sendromu Buda lütfen fikir verin deneyimli anneler