anneyimya Merhaba anneler. 1 yaş 3 aylık bebeğim var. Oyun hamuru veya kinetik kum alsam oynayabilir mi acaba?
berenselen anneyimya oyun hamurunu evde kendiniz yapın bence en azından ağzına soksa bi problem olmaz ve bence yavaş yavaş oynatın parmak kasları için ve duygusal gelişimi için çok iyi
Themom_ anneyimya 16 aylık bebeğim asla cesaret edip alamıyorum hala oral dönem devam ediyor her şeyi kaşla göz arasında ağzına götürüyor, dişlerini kaşımaya çalışıyor. Kinetik kumda, oyun hamuru da cesaret edip alamadım hala 🥹
gulsene1998 bittercikolata__ ay benim oğlum çok yedi zaten içeriği kötü değil oyun hamurlarının hele evde yapılsa hiç bişey olmaz ama oynamaz yani sadece ağızlarına koyuyorlar
bittercikolata__ gulsene1998 aynen daha oynaması için çok küçük çünkü şuan tam herşeyi ağzına götürme zamanı. Ben kızım o yaslardayken küçük oyuncakları falan kaldırmıştım hep.
Cute23 Themom_ kızım 16 aylık,yeni başladık biz de. Kendim gösteriyorum çok şekil falan vermiyor ama oyalanıyor.Alışsın diye denemek istedim.Farklı bir aktivite olsun diye bi de 🙂 Ama gözümü hiç ayırmıyorum ağzına falan atmaması için
gulsene1998 bittercikolata__ evet bende kaldırdım ne zaman bitiyor oral dönem? diğer oğlum 3 buçuk yaşında unutmuşum
gulsene1998 bittercikolata__ ama 2 buçuk yaş çok geç değil mi🤔her çocuk farklı gerçrkten ben oğlumun 1 buçuk yaşından sonra ağzına bişey götürdüğünü hatırlamıyorum
bittercikolata__ gulsene1998 vala öyle hatırlıyorum yanlışsa da bilmiyorum canım o kadar unuttum ki gerçekten kızım büyüyünce
meeese anneyimya ahh ahh ben de zamanında aldim parça parça edip her yere attı. Hiç almayın oynamiyorlar.bana sorarsan oyun hamuruyla oynama yaşı 4ten başlıyor.
Sedaaa55 anneyimya birde oyun hamurundan etkinlik yada şekil vs bişey yapamadıkları için daha çok oyalanmaz bırakır yani almasanız daha iyi
Miracinannesi_ anneyimya 17 aylik bebeğime arkadaşım oyun hamuruyla bebek boyalarindan almıştı hatta bende şaşırmıştım oynayabilir mi diye kendisi kreş öğretmeni artık gozetiminde oynat boyama yaptir motor becerileri gelişir demişti oynatmaya çalışıyorum ama koparıp koparıp atiyor oynamak denirse😁