Şimdi 17 aylık yürümüyor ve dengede durmuyor ama sıralama ilk yürüme arkadaşım ile elinden tutunca yürüyor gel görelim ki kendini salamıyor yürümüyor instagramda bir doktor ile iletişime geçtim ankaradan ben tabi hep doktora gittiğimiz de yürğmediğini soylemıstım ama normal suan demişti ama instagramdqn sorduğum ankaradwkş doktor nörolojik gelişim geriliği olabilir demiş yarın çocuk doktoruna sıra aldım direk aynı hastanede nöroloji var alan actırıcam başına gelen var mı lütfen söyleyin suan moralim çok bozuk