Beren2323 Kızım yeni okula başlayacak ve bi de 1 buçuk yaşında bebeğim var yaşadığımız yer çok soğuk her gün benim götürüp getirmem çok zor ama servisle gitmesi de beni çok üzüyor nasıl olcak diye
Marianne Beren2323 neden üzülüyorsunuz? Kızım 1 seneden fazla servisle gidip geliyor, bir sorun yok çok şükür.
Sdatrk Beren2323 bizim öğlen servisimiz yok akşam servisle gelecek keşke okula bırakmak içinde servis olsaydı çok zorlanacağım bende üşüyüp yorulmasından daha iyi bence servisle gitmesi
Beren2323 Marianne serviste abla yokmuş inip ben bindiririm de inmesi çıkışta binmesi filan korkutorım
Sdatrk Beren2323 serviste bi hostes olması gerekiyor çocukların inip binmesine yardım eden kemerleri kontrol eden ve sınıftan teslim alan yani en azından bizim okulda öyle