Masalmom_ biz zaten yenidoganken almıstık geziyoduk hep çünkü arabayla ozaman da ekstra bel destek minderi almıstım çok minik oldukları için beli bosta kalmasın diye onu hem pusette hem oto koltugunda kullanıyordum 3kademeli yatıs özelliği var fakat öyle dümdüz yatak halini almıyor oto koltugun gerye indirlmiş hali netten videosu var bakın isterseniz 🌸