atahannnn71 Ben Kanada’da yasiyorum. Burda 1 yastan sonra veriliyor. Cocugun sosyallesmesi, etkinlik vs yapmasi acisindan cok guzel bence. Benim oglum 10,5 aylik ben de su an kres ariyorum 1 yasinda vericem. Turkiye’de pek iyi karsilanmiyor ama evde daha mi iyi bakiyorlar anlamiyorum. Herkese saygim sonsuz ama evde tum gun cocuk ne yapiyor ki sanki tum gun etkinlik yapip oyun mu oynatiyorlar. Oyle olsa bile kendi yas grubuyla vakit gecirmesi cok onemli. Burda cocuklar kreste kendileri yemek yemeyi vs ogreniyor. Genelde montessori okullarina veriyor herkes. Tuvalet egitimi uyku egitimi vs hepsi orda veriliyor. Ve gercekten baya iyi. Kamera var ve tum gun kameradan cocugunu izleyebiliyorsun telefondan. Cok guvenilir ve guzel, 18 aya kadar cocuk basina bir ogretmen veriliyor zaten ozel bakici gibi. Ben destekliyorum acikcasi