1 yas 26 günlük kızım var. İki değerde çok düşük çıktı (yemekle arası iyi degil). Tiroid düşüklüğü beni korkutuyor endokrin doktoruda bütün tahlil sonuçlarına göre yol alicak. Ama internete baktığımda zeka geriligi ve büyüme geriliği yazıyor. Kızım 8 Ayına kadar normal seyrediyordu sonrası geriledi kilosuda 8 aylık bebeğe uyumluymus.
Aayni sikintiyi yaşayan var mı nasıl atlattiniz ?