Denizinannesi52 Bugün kızımın ilk günüydü kızım 4 yaşında şuan 7 öğrenci gelmişti 3 tanesi 5 yaşındaydı diğerlerini bilmiyorum bu bana çok saçma geldi
eceliko Denizinannesi52 yani bir saçmalık yok aslında öğrenci sayısı yetersiz olan okullarda uygulanır. ve montessori eğitim modelinde 3-4-5 yaş çocuklar aynı sınıfta eğitim görmeli der. sosyal öğrenmeden dolayı
Marianne Denizinannesi52 kızım 3-4 yaş grubundaydı. 5-6 yaş grubuna aktardılar. 4 yaşını geçti. 3-4 yaşta çok sıkılıyor dedi, herkesten önce cevap veriyor, hızlı davranıyor deyince bir üst gruba geçti, orda gayet mutlu.
Denizinannesi52 Öğretmeni çok iyi arkadaşlarıyla uyum sağlamış sorun yok dedi öğretmen uyum hftası olmdı direk bugün başladılar
Denizinannesi52 eceliko 5 yaş çocuklar fazla olursa biraz ezilebilir gibi geldi bana 5 yaşında çocukla kızım aynı şekilde konuşmuyorlar benimki daha pasif içe kapanık mesala benimkine o daha küçük yapamıyor diyor kızımı yönlendiriyor öyle söylenmez böyle söylenir diyor bilemedim
eceliko Denizinannesi52 benim sınıfımda da oldu o şekilde ama sandığınız gibi değil çocuklar. daha kabullenici ve yardımcı. özellikle kendinden küçük olanı daha koruyucu oluyor. elini yıkamaya götüren öğrencim bile olmuştu. beslenmede masa örtüsünü açan.. sadece bunu biraz deneyimle görebilirsiniz. ama olumsuz olacağını düşünmüyorum