Kızlar 4 ay 18 gün oldu doğum yapalı bu bir haftadır görünürde hiç bişey yok dikiş yerinde ama sanki orası yaniyo gibi içten de ağrılarım var anlamadım enfeksiyon mu yoksa dikişle alakalimi bilemedim yapıştırma yaptılar dikiş sadece iki uçta vardı dikis anlaamdim bu neden oluyor