AliPoyrazz bir bankacı olarak söyleyeyim. Açılan kayıtlar ATM ekiplerinin insiyatifinde. Hatta süreç şöyledir: parayı atm yutar yeni bir atm ise atm otomatik para yuttuğunu sistemsel işler ve hesabınıza otomatik olarak para iadesi düşer, düşmediği taktirde siz bankayı arayıp ATM de para sıkışma kaydı açtırırsınız hangi ATM ATM no ne tarih saat tutar bilgisi istenir tutar tespit edildiğinde hangi kart veya hesabınıza iade olacağı söylenir. Kayıt açıldığı gibi o kayıt tam biriminin ekranına düşer onlar ATM ye gitmeden uzaktan bilgisayar üzerinden atm sistemini tarar fazla para var mı diye sonra tespit edemezlerse sıkışan tutar yok tespit edilemedi denir. Siz arayıp durumu diretir sorunlu müşteriyi oynarsanız ATM ekibi o zaman arm nin başına gider ATM kasasını açarlar tutar sayımı yapılır fazla para çıkarsa o zaman ATM ekibinin insiyatifinde tutar iade edilir. O yüzden bankayı müşteri hizmetlerini arayın ve ısrarcı olun zorlu müşteriyi oynayın ATM nin sayımını talep edin işin peşini bırakmayın derim. Geçmiş olsun 💐