zeyyyna aradığım yorumu buldum🥹 suanda 4,5 yasında kızım var suprız bı sekılde gebe oldugumu ogrendım kabullenmem zor oldu cunku dusundugumuz bısey degıldı aslında dusunuyorduk ama kızım 7-8 yasında olsun o sekılde bende toparlarım en azından planlı olursa olsun ıstıyorduk . Bıraz korkuyorum açıkcası nasıl sızde durumlar yanı zorlandınızmı kıskanclık vs oldumu bıraz bahsedebılırmısınız