Hangi polikinliğe götürmem gerekiyor sizce başına gelen varmı ne yaptınız nasıl bi yol izlediniz 3 yaşında kızım kekelemeye başladı (korkudan olduysa eğer sebep şu normal bi hasta olmuştu doktorumuz ipne verdi antibiyotik iğne yaptırdık 3 5 gün onun korkusu kaldıysa kaldı o yüzden kekeleme oldu diye düşünüyorum )