buseee06 hayır belli bi zamandan sonra göğüsler terbiye oluyor eskisi kadar şişip süt akmıyor bebeğinize yetecek kadar süt üretiyor bu da vücudun kendini mastitten koruma yöntemi oluyor. bebeğiniz doymazsa zaten size belirti veriyor hem ağlarlar hemde kilo boy hemen size söylüyor yetip yetmediğini ha siz daha da artmasını istiyorsanız ozaman sağmanız gerekecek bebek emdikten sonra göğüsteki sütü tamamen boşaltın sütü artıran yiyecekler inanın kişiden kişiye çok farkediyor birine süt yapan şey diğerine yapmıyor ama ekseriyetle daha çok protein ağırlıklı beslenmek su içmek uyumak bir de süt yoğurt tüketmek etkiliyor size önerim bunlar sağlıkla büyüsün yavrunuz