Hndsmom Arkadaşlar bugün sabah idrara çıktıktan sonra batma olmaya başladı. İnanılmaz yanıyordu. Gün içinde ağrı yok ama bugün 3 defa kan geldi idrardan leke gibi. Hemen ürolojiden randevu aldım ama korkmadım da değil başına gelen var mı?
babyboy_35 Hndsmom yanma hissi enfeksiyondan oluyor ama kanamayı bilmiyorum üstte kalsın çok geçmiş olsun
bibibibiskrem Hndsmom enfeksyon dada kan olur kum dokmede olabilir bol su için acile gitseydiniz keşke hemen bı tahlil ilaç hallolurdu işiniz
denizkiziumay Hndsmom acile gitseniz iyi olur böbrek şakaya gelmiyor eşim akut bobrek yetmezliği geçirdi oradan biliyorum
Hndsmom Deletedmom_1111 aman bacım ne bilim valla ilk defa oluyor bende. Bi de 14 aylık çocuk var eşim yoğun çalışıyor bırakacak da kimse yok hep kötü senaryoyu düşünürüm 😅gelmiş geçmiş olsun sana da inşallah
Deletedmom_1111 Hndsmom idrar tahlili ister orda kan görünürse ultrason ister idrara sıkışık olcak şekilde ilaç yazıp yollar
ipegimsi Hndsmom sistit olmuşsunuz sanırım çok kötü bişey ben yaşadım antibiyotikle geçiyor hemen ağrılar kesiliyor bol su için ayaklarınızı sıcak tutun iyi geliyor he bu arada kan gelmesinin sebebi enfeksiyondan kılcal damarlar çatlıyormuş o yüzden kan geliyormuş sanki böyle cam işiyormussun gibi çok kötü bir his ıyyy hatırlamak bile istemiyorum