9 gün sonra bebeğim 9 aylık olcak Allah’ın izniyle kızlar ama sürekli kabızlık sorunu yaşıyoruz keçi gibi kaka yapıyor yada çok katı taş gibi ve yaparken de kıpkırmızı oluyor zorlanıyor. Her akşam uyumadan bebek irmiği veriyorum tok tutsun diye ama bugün bir yerde okudum sindirimi zor falan yazıyordu acaba bilgisi olan var mı. Bebek irmiği kabızlık yapar mı