iki_prensesannesi ya burada çok linçleniyor ama ben emzik bırakırken bay bay night kullandım 1 hafta. Linçlenme ihtimaline rağmen yine de yazmak istedim çünkü benim çocuklar da çok bağlıydı emziğe. İkizlerim var benim, benimkiler de sizinki gibi prematüre doğdu, emzik vermemiz gerekti, emmediler biberonla büyüdüler falan.
Emziği sırayla bıraktırdım aynı anda iki çocuk zor olur diye düşündüm. 1 hafta boyunca akşamları 20 damla bay bay night verdim. Böylelikle emziksiz de olsa uyumaya mecbur kalsın, böyle böyle emziksiz uyumaya alışsın diye. Nitekim bu yöntem işe yaradı. Sırayla iki oğluma böyle bıraktırdım