Oğlumun sünnetini yaptıralı 4 ay oldu ama yapışıklık olmuş. Doktoruna gittik deriyi geri çekti baya bu şekilde her gün yapmamızı söyledi. Krem verdi sürüp yapın dedi ama kızarıklık hala geçmedi fotosunu attım normal mi diye gayet güzel diyor ama benim içime sinmedi. Yarın çocuk ürolojisine götüreceğiz . Böyle olan var mı 🥹