hafizebihanim Bir 38 37 oluyor diş olup olmadığına emin değilim hastaneye gitsem ilgilenilir mi ya da evde ateş düşmesi için ne yapabilirim 38,5 yüksek bir ateş mi bilgisi olan cevaplayabilir mi
Minmini hafizebihanim oğlum neredeyse 14 aylık. Biz de bi ateşlendik geçen hafta, 38 in altına düşmezse hastaneye gelin dedi doktorumuz. Bi kontrole gidin isterseniz
ugrakyagiz hafizebihanim ateşi ne zamandır var bunu takip etmen gerekiyor 24 saatte kontrollü ateş düşürücü ile düşmezse büyük ihtimal enfeksiyon var dir götür bir göster ama yeniyse sabahtan de mesela doktora iyi muayene yapsin
hafizebihanim Minmini full 38 de yada yukarda kalsa tedirgin olup gidicem ama arada 37 ye felanda iniyo acaba dis olabilirmi diye dusunuyorum ilk bebegim o yuzden bilgisizim ya 🤦
hafizebihanim ugrakyagiz aksam uzeri basladi, bi iyi oluyo guluyo oynuyo bi bianda aglamaya basliyo 🤷
arenn23 hafizebihanim diştir canım calpol ver bide ılık suya sok baktın düşmüyor yarın mesela gün boyunca takip et düşmezse götür hastaneye bizimde 2 gün önce tüm gğn oldu calpol verdim bide dolven verdim yıkadım düştü
hafizebihanim arenn23 yarin tatile gidicektik eger gece sakin gecer ve sabahada birseyi olmazsa dis diyecegim 🤦 bakalim bizi ne bekliyo
arenn23 hafizebihanim ara ara ağlıyorsa aklıma o geldi canım ciddi bir şey olsa ateş çok yükselirdi başıma geldiği için biliyorum ama için rahat etmezse götür tabi