ebru3457 hiç önemli değil ❤️ bunların hepsi deneyim, her randevu birer deneyim canım.. düzenli doktora da hiç gerek yok aslında çünkü tahliller vs her daim sistemde duruyor. Ben hep devlete götürdüm, her zaman da farklı doktora götürmüşümdür. Sana tavsiyem, gitmeden evvel doktora sormak için aklına gelen soruları not etmen. Çünkü insan o esnada acele ediyor, çocukla uğraşıyor derken unutabiliyor. Hem sormak için geç kaldığını da düşünme, bu ay unutursan sonraki ay sorarsın 🥰