Annelerim oğlum 5 ay 21 günlük, normalde emerek uyuyordu ama geceleri o kadar çok uyanmaya başladı ki geceleri desteksiz uyutmaya çalışıyorum 3 gündür. Gece uykularında çok şükür sorun olmuyor ama gündüz uykularında çok direnmeye başladı memeden ayriliyor emzik alıyor mayısıyor ama yatağına yatmak istemiyor meme reddine neden olurum diye de uyku saatleri dışında istediği kadar memede kalmasına emmesine izin veriyorum. Sizlere sorum gündüzleri emerek uyumaya devam ettireyim mi? birden hepsini kesip oğlumda kaygı korku oluşturmak istemiyorum