Merhaba hanımlar, 16 aylık oğlum 1 hafta 10 gündür emerken aşırı derecede ısırmaya başladı. Güzelce konuşup anlattım, kızdım kapattım vermedim, tepki vermeden ağzından çekip vermedim. Hiçbiri çözüm olmadı. Silikon göğüs uçlarından aldım denedim öğürdü istemedi. Geceleri meme için ağlama krizlerine giriyo ama anında ısırmaya başlıyo ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bir durum yaşayıp çözebilen ve tavsiye verebilecek olan varmı?