espalp Oğlumda süt alerjisi var. Doktora telefonla sormuştum sidefer demişti ama alerjiyi hatırlatmayı unutmuştum. İçinde süt aroması varmış. Süt alerjisi olan bebeklere hangi damlayı kullanıyorsunuz arkadaşlar😳
Emirim ferro sanal b diye bir surup kullanmistik biz demir damlasi veremedim kucukken alerjoden ötürü. dusuk cikti 9.ayda sonra surup bitene kadar onu ver deei doktor verdim yukseldi sukur
Kkg hsyn tesekkur ederim. Dokturuna yazdim hemen o da ocean microfer ver dedi 10 damla dedi. Sideferi de 10 damla kullandiriyordu. Bizimkinin fizyolojik anemisi biraz daha fazla belki ondan oyle demistir
Kkg espalp valla sayenizde ayildim ya ne mallik bendeki de. Kendim sut diyeti yapiyorum cocuga sut iceren takviye veriyorum. Allah razi olsun yani sizdeno