Lre Ben 60da yıkamam canım bir sprey şişeye üçte birine çamaşır suyu kalanına su koyuyorum. Beyazların lekeli yerlerine sıkarım sonra bir karışımım var çamaşır sodası ve e bebek toz leke çıkarıcı ondan koyarım içine normal deterjanını atarım çalıştırırım makina suyunu alır iki üç tur döner su heryere dağılınca makinayı durdururum vaktim ne kadarsa ona göre bekletirim ama çamaşır suyu kullandığım için çift duruma yaparım. Kar gibi kalır