4 aylık bebeğim var fakat 1 ay erken doğdu gelişimi geriden geriden geliyor. Bebeğimi kucağıma aldığımda ayaklarının üstüne ucunda basıyor ve bir süre sonra kendini bırakıyor uzun süreli ayaklarını basarak duramıyor. Sizce normal mi yoksa bir sorun var mı? Doktor kontrolümüz daha var o yüzden doktora soramıyorum. Siizn bebekleriniz ne zaman basmaya başladı?