Silaaa34 Oğlum 22 aylık meme bağımlısı. Bugün kesme kararı aldım memesiz asla uyuyamaz ağlaya ağlaya uyuttum ama gögsümü açtırdı oynayarak uyudu. Ne zamana düzelir ne yapmam lazım lüften yardım edin. Ayrıca gögsüme barbekü sos sürdüm :))
2mutlubebeannesi Silaaa34 eğer emzirmemekte kararlıysan 3 günde felan unutur isterse bile kesinlikle verme sonra başa dönmek zorunda kalırsın
2mutlubebeannesi Silaaa34 öyle devam ederse alışkanlık haline getirir bi süre sonra istediği zaman kesinlikle açma