Kızım konuşmuyor sadece kendince ses çıkarıyor oyuncaklarıyla oynarken de çok sessiz ne yapmam gerekiyo sizde durumlar nasıl? Alkış baybay yok ama müzik duyunca oynuyor, uyuyca zaman başını sağa sola çeviriyo salllamamı istiyor, öpücük atıyor, oyuncak telefonu kulağına tutuyor vs vs.. Emekleme olmadı oturarak gidiyo dönerek gidiyo yani tam bi rayına otutturamadı yürütecinde çok iyi bide buara yerden destek alıp kalkmaya çalişiyor genelde yapamayıp düşüyor ama vazgeçmiyo