Arkadaşlar Allah rızası için benim gibi olan varsa çözüm bulan yazsın artık kafayi yemek üzereyim. Kızım 7 aylık doğduğundan beri kesintisiz hep ağlıyor. Kimse de durmuyor kimseye gitmiyor, kalabalığa girdiğimizde sürekli kacmak istiyor, doktora gidiyoruz hicbir ağrısı yok çok şükür ama hep ağlıyor uykusu var direniyor