Ky06 Kaşık mamasına geçme sebebiniz nedir acaba ? O da bir ek gıda mama dediğiniz şey yani muhallebi. Bu da bebeğinizin kalori alımını asla karşılamaz. Emziremiyorsanız mama kullanıyorsanız günlük kalorisini formül sütten karşılamalı aksi halde sürekli muhallebi vermek bebeğin bağırsaklarını mahvedebilir