esusssss Kızlar ikinci üniversite olarak çocuk gelişim okumayı düşünüyorum lisans mezuyum ama hiç açıköğretimde lisans olarak çocuk gelişim `göremedim önlisans olarak çıkıyor bilgisi olan var mı
zkusagianne esusssss boşuna okuma derim mezunuyum 😂 bu yıl 10 alındı sadece lisans önlisans hiç alınmadı