biriki şuan memlekette tatildeyim,dönünce bende kreşe vermeyi düşünüyorum.En azından hafta da 2 gün olsa yeter.Orda yaşıtlarıyla vakit geçirmek ona iyi gelir diye düşünüyorum.Fransada yaşıyorum,zaten orda 3 yaşında başlamaları zorunlu.Ben bu sene veririm,belki fransizcayi da duydukça seneye zorlanmaz diye düşünüyorum.Bende çalışmıyorum,belki çalışırım onu okula verince bilmiyorum,onsuz evde ne yaparım diye de kafayı yiyorum tabi.