AliEmirmom ben boykot edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Geçenlerde kardeşim kendine kolye telefon kılıfı gibi şeyler almış, bana da etamin ipleri ve kasnak almış. On günde gelmişler kalitesi iyi. Aşırı uygun fiyatlı değil bence vergi eklendiği için ama ederinden fazlası da değil.