10 aylık bebeğimde oldu 2 hafta falan oluyor hala kabarcıkları tam olarak geçmedi. Bize bulaşmadı. Doktora götürdüğümüzde sadece kurutucu losyon verdi bir gün sürdüm çok kuruttu daha da kullanmadım kendiliğinden geçiyor ilk 3 gün zorlu süreç. Çok geçmiş olsun 💐