Nasıl uyutuyorsuunuz? Benim ikizlerim de 23 ay olacaklar bazen 2 saniye de uyurlar bazen yarım saat 1 saat sürer ama kendileri uyudukları için sorun değil benim için. Uyku saatlerinde koyuyorum yataklarına kapıyı çekiyorum bazen hemen uyurlar bazen de biraz kudururlar sağ sola dönerler birbirleriyle sohbet ederler çarşafları sökerler 😀 uyurlar sonra ben kapıyı kapattıktan sonra birdaha müdahale etmiyorum