Oğlum oyun oynasin evde parkta alan fark etmiyor
Öyle bir bağırarak oynuyor ki anlatamam
Bu yeni başlamadı
1 yaşında bebek dedim fark etmeye başladım ortama girdikce
Ve şuan başa çıkamıyorum çocuktur değil
İnanın o kadar çok bağırıyor ki çevresindeki çocuklar bile rahatsız oluyor
Bazı evebeyjnler rahatsız oluyor
Çünkü çığlık atıyor yani bağırmagi geç
Evde yüksek ses kullan yok
Hele eşim o kadar sessiz ki bazen ben duymuyorum
Psikiyatri gittim
Çocuk gelişim yönlerdi
Gittim önce
Dil gelişimi geriydi ifade edemiyor denildi ondan ama yok yanı iki sene geçti
Daha fazla şimdi hareketleride çok fazla yerinde duramıyor onun içinde gittim
Hiperaktif tanısı konuldu artık başa çıkamıyorum ciddi anlamda rahatsızım oğlum da yaşıtlarıyla bu nedenle anlaşamadığı için üzgün ve mutsuz oluyor napcam ben ya neden yetemiyorum yemin ederim ki yetemiyorum
Beslenme
Öyle
Bağırması öyle
Birde hiperaktif
Çocuğuma ben neden bu kadar yetersim