Kbrbydk öyle Normal ağlama memeye koyuyorm emip susuyor ama yerine koyunca ağlıyor duş aldırdım Az önce Bebeğim mama içmiyor Almadı 3 hafta içti brakti biberonu ağzına almadı Sadece emiyor Doymuyor olsa Memeyi almaz Ağlar die dusunuyorm gazı olsa çok fazla ıkınır ama yok ama grip braz Buyuk ihtimal bu yüzden şuan ayağıma aldm salliyorm gözü açık ağlamıyor