Kızlar merhaba 1 hafta sonra kızım 10 aylık olucak. 2 3 gündür emeklemeye başladı ama hep yüz üstü düşüyor. Sağ taraf emeklemek istiyor sol tarafını sürüklüyor gibi. 2 3 aldım ya üstüne düşüyor yüzü açmıyor normal mi? İlk kızım engellemedi bilmiyorum çok korktum internetten değişik bir hastalık adı veriliyor cerebral diye bir hastalık. Çocukları emekleyen anneler yardımcı olabilir mi🥹