balyank_-089 ayniyiz biz de hatta post açtım 🥲6 ay 17 günlük. Geceleri.saat basi kalkıp emmek istiyor kilosu önde bile gidiyor. Benimki tamamen alışkanlıktan ama diş dönemine de girdi. Tek farkımız bizim gündüz uykumuz çok , gündüz çok uyudugu için mi gece uyumuyor yoksa gece uyumadıgi için mı gündüz o kadar uyuyor anlamıyorum.