Kızlar merhaba çocuğu okula giden el ayak hastalığına yakalanan var mı kaç günde geçti ve kaç gün sonra okula gönderdiniz cocugunuzu herhangi bir sıkıntısı yok elinde ve ayaginda cikan yaralar hemen hemen iyilesti cok az kaldı sadece ayaginda birde bi iki tsne ağzında kaldı 6 gün oldu ne zaman okula gidebilir yardımcı olur musunuz lütfen