annelerim merhaba nasılsınız 🥰
oğlum 1 yaşında (13) anne baba al teyze gel demesi vardı 1yaşına girmeden son 2 haftadır diyeyim ali baba şarkısını o.tekerleği arı vız vız şip şap vs vs söylüyor ezberlemiş durum da çok şaşırıyorum yani köpek diyince hav ar vız vız diyor vs şaşırıyorum erken mi yoksa benim ilk çocuğum bilgim yokmu normal mi diye merak ettim :) sizin bebişler de durumlar nelerdir konuşalım birazzzz🥰🥰🥰