Northstar28 Bugün doktora gittim ağrıyla, Mastit dedi antibiyotik verdi ama onun dışında başka ne yapabilirim bebeğim 1 yaşında çok şaşırıyorum bugüne kadar olmayıp bir yıl sonra Mastit olduğuma… önerilerinizi bekliyorum
Miracinannesi_ Northstar28 ters kucaklama pozisyonu yada koltuk alti pozisyonuyla emzir duzelir canım geçmiş olsun
alin12_ Northstar28 kesinlikle lahana oneririm.ben antibiyotik kullandigim halde gecmeyince cocuk doktorum lahana da iyi geliyor aslinda dedi İcinde kukurt olduğu icin dedi.bi denesen mi acaba dedi. Lahanayi oklava ile ezdim.gogsume koydum.surekli tekrarladim.bikmadan.iki gun icinde mastitten birsey kalmadi.birde benim mastitim koltuk altimda yumurta kadar beze olusturmustu.sut damalarlarim patlayacak gibiydi.gogsum bildigin duvar gibi.ne yatabiliyorum ne kolumu kaldirabiliyordum.sicak su kompress falan herseyi denedim Bi tek lahana cozum oldu bana.bi deneyin isterseniz
Northstar28 alin12_ of of çok kötü Allah kimseye yaşatmasın ya valla suan çok şükür ilaç iyi geldi ama birdaha yaşamak istemiyorum o gece bana yetti sadece göğüs ağrısı olsa yine iyi o kemiklerimin ağrısı çocuğumla ilgilenememek çok kötüydü birde gurbetteyim bakacak bırakacak kimse yok of of biz iyi olalım ki çocuklarımız da iyi olsun Allah birdaha yaşatmasın 😭
nazli006 Northstar28 beze olan yeri sıcak duşun altında masaj yaparak sağmaya çalışın ., ovar Gbı hareketlerle bezeyı dağıtmaya çalışın , ağrıyor ama biraz sağlarsanız rahatlarsınız, ağrısı 1 güne anca gecıyor