Allah için biri bişey söylesin bebeğim sürekli ağlıyor çıldırmak üzereyim. 35 günlük ve çok gazlı anladığım kadarıyla ne dendiyse yaptım.
. Rezene çayı kimyon (bebeğe de verdim çok az ) kendim de içtim
.gaz damlası
.gaz masajlari
.karnını sabunla ovuyorum
.her besleme sonrası gazını çıkarıyorum
.birde mamadan dolayıdır diye mamasını değiştirdim kaç kere şuan bebelaca geçtik.
Aptamil 1 aptamil conformil hipp bunları kullandım şimdi bebelac . Sadece mama değil anne sütü de alıyor 3 4 saatte bir mama içiyor. Ama deli gibi gazı var sürekli de çıkarıyor gazını ama yetmiyor galiba . Biraz uzun oldu ama ben nerde yanlış yapıyorum çocuğum sürekli ağlıyor asla bitmiyor gazı gözlerinden yaş geliyor içim gidiyor 🥲 ben deseniz yorgunluktan pert durumdayım kimseye emanet edemiyorum sürekli ağladığı için tecrübeli anneler yada benim gibi olan varsa yardımcı olabilir mi 35 günlük olduk bu arada . Ne zaman geçer ne zaman bitiyor bu gaz Allah aşkına 🥹