Kizlar merhaba, bugun detayli ultrasonum vardi sat gore 22+1 olmam gerekirken bebekte 10 gunluk bir gelisim geriligi varmış, suyuda sinirdaymis 80 ml , bagirsaklarindada parlaklik var bu gelisim geriligi olan bebeklerde gordugumuz birsey dedi doktor. 2 li testte orta riskte cikti sonucum karninda da ölebilir cok kucuk dogup olum riski de olabilir yakin perinatoloji takibi yapmamız gerekiyor dedi 10 gun sonraya tekrar randevu verdi. Benim durumum gibi bi durum yasayan oldu mu acaba aranizda bana surec hakkında bilgi verebilir misiniz?