denizkiziumay Kızlar 1.5. Yaş bebeğim ile bugün ikimiz şakalaştık gülüştük falan ama şimdi durduk yere kendi kendine gülüyor neden olabilir hem komik hem tuhaf ayni durumu yaşayan bilen var mi😁😁
Minel-inannesi denizkiziumay kesfediyo. Sesini, gulusunu. Bi ara benimkide aynanin karsisinda aglama taklifleri yapiyodu🤣🤣
mihra69 denizkiziumay merhabalar devam etti mi bu durum. Benim kızım da 1 buçuk yaşında o da bazen ayağımda sallarken gülümsüyor. Kafama takıldı 🥲
denizkiziumay onefinemom ne bilim gıdıklamıştım onu karnindan sabah çok mi gıdıkladım naptim şu an uyutmaya çalişiyorum kıkırdayip duruyor 🥹
denizkiziumay Minel-inannesi çok tatli ama kizim noldu diyorum bana bakip daha çok kikirdiyor aman hepimizin evlatlari gülsün bebekler çocuklar ağlamasın inşallah😇