Merhaba tatilim adetime
denk geliyor malesef . Ne kadar kullanmak
İstemesemde sanırım ilaç kullanmak durumunda kalacağım. Merak ettiğim; bu ilacı içip bıraktıktan sonraki adet çok ağrılı ve yoğun geçiyormuş. Ağrı kesici ile geçmeyecek bir ağrıdan mı bahsediyoruz? Açıkçası tatil dönüşü kardeşimin nişanı var eğer böyle geçecekse diye tedirgin oluyorum. Kullanan varsa ve yorum yazarsa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.