KemanistSalyangoz Merhaba kızlar, inanılmaz heyecanlıydık çok şükür günü çok güzel geçirdik biraz duygusal olsa da :) öğretmenimiz inanılmaz tatlı ve sevecen, yarın için çantamızi hazırladık bile:) sizlerin nasıl geçti ?
Meri-Mel KemanistSalyangoz Maşallah ne güzel,bir içim buruk öğretmenim atanmış değilim evimizde idik o heyecanu bir süre yaşamayacagiz
2minika Bizimde güzel geçti şükür , servise binip gidince duygulandım büyüdüğü için 😀 beslenmeye ne koysam derdi sardı beni 😂
KemanistSalyangoz 2minika ilk hafta servisle değil ben kendim götürüyorum 🤣 birşey itiraf edeyim bütün gün okulda kaldım birşey olursa diye 🤣 bir kaç anne sabah gittik çıkışta çocuklarla çıktık 🤣sizlere liste verilmiyor mu beslenme için?
2minika KemanistSalyangoz bende bekleyecektimde benim ki bekleme eve git artık dedi 😀 çocuklar bizden daha özgüvenli 😀 hayır herkes kendine göre koyacakmis , size listemi verdiler , öyleyse ben o listeye talibim 😀
KemanistSalyangoz 2minika evet bize beslenme için liste verdiler birde haftalık gereçler :) yapacakları etkinlik ve derslere göre gereç kitap çantaya koyun tasiyabilsinler diye 😄 ben şimdilik memnunum