mihraveannesii Kızlar 3 aylık bebeğe antibiyotik kullandınız mı ? Augmentin bıd yazdı bize 200 mg… İnternette 6 aydan önce kullanmayın yazıyo kafam karıştı
mommymery mihraveannesii Kullandım canım mecbur kullanıyorsun zaten doktor tavsiyesi üzerine yani kafamıza göre değil sonuçta bir sıkıntı yaşamadım mutlaka doktor verdiyse saati saatine kullan zaten çok çabuk toparlanıyor bebişler merak etme 😘