Kızım ıkı buçuk yaşında tam ıkı yasına bastı kendı isteğiyle brzı çıkarttık takmak ıstemedi tuveletını de ogrendı yaklasık bır haftada sonra bır ay sorunsuz çok güzel ılerledık sonra tekrar bı başa sardı tuvalete oturmak ıstemedı falan ama onu da yınr 10 güne aştık bu süreçte de hıc bez takmadım. Ta ki kaynanamın evıne yıllık izne gelene kadar halılaeı büyükmüş işerse yıkamaya vermesı falan fısman four esım tak bezi yıne götürürsün dedı. Kilot bez taktım kılot bu dedim bı hafta falan yapmadı tuvalete gıttık falan sonra bır ıkı kaçırdı sımdı komple unuttu bakıyorum ıslaklık yok bır saatı geçmiş hadı tuvalete gıdelım annecım dıyorum tuvalete gırıyorz tam o sırada bezıne yapıyor gözümün önünde. Ağlıyorum sınırden napayım napabılırım çok üzülüyorum