Busraszc Merhaba anneler benim oğlum 2 ay 10 günlük gazlı bir bebek. 2 aydır emziriyorum sadece ama sağ göğsüm sol göğsüme göre hep daha az süt veriyordu. Ve daha küçük boyutuda. Şimdi ise gün içinde 40 cc anca çıkıyor sağdığımda o yüzden sol göğsümü veriyorum sağı arada emziriyorum körelmesin diye. Gece dolduğu için akşama kadar idare ediyor yumuşaklaşmamasından anlıyorum. Bide ben silikon memeyle veriyorum ucuna gelmesinden ve bebeğin yutkunmasından belli oluyor.. akşam çok ağlıyor ve göğsümde yumuşacık olduğundan sütümün yetmediğini düşünüyorum bu yüzdende uyumuyor ağlamaktan elini emmekten.. mama vermeyi düşünüyorum en azından akşam yatmadan önce. Sizce dogrumu ve mama önerisi olan var mı gaz yapmayan... şimdiden teşekkürler 🙏
Canan18 Busraszc Sağ göğsünüzü vermemezlik yapmayın çünkü süt emdikçe artan birşey zaten. Mama olarakta Aptamil 1’i öneriyorum.
nzlkc Busraszc benimde akşam sütüm azaldığı için yatarken birde gece mama veriyorum. Günde iki kere yani. Hem ben dinlenmiş oluyorum. Hemde onun huzursuzluğu gidiyor. Hipp kullanıyorum. Bebeğim sizinkiyle aynı 2 ay 10 günlük. Emzirip peşine mama vermeme rağmen 120 cc içiyor.
Semre42 Busraszc canim mama ver tabi ac oldugunu anne kesinlikle hisseder ama emzurmeyi hic birakma hatta doyduktan sonra sakin iken ver goguslerni emsin o cektijce sut gelir emzik niyetine ver daha cok kucuk su an aliskanlik kazanmaz mamaya gelince bebek secio bence emzik gbi mamayi da ben bir suru mama denedm bebelac gold sevdi ve memnunum
Busraszc Canan18 bende vazgeçmek istemiyorum gece 4 te bile kalktığımda emzirmesem bile sağıyorum inşallah geri gelir 🙏
Busraszc nzlkc hipp in hangisi peki ve gaz yapıyormu veya kabızlık.. kakasının rengi falan değişiyormu
nurcanco eğer açsa verin tabii aç kalması iyi değil. biberon kullanmadan kaşıkla ya da şırıngayla verebilrisiniz emmeyi bırakmaması için. doktor önerisiyle aptamil kullanmaya başlamıştık biz de benzer zamanlarda
Busraszc ben zaten biberonla arada veriyorum yani alışkın biberona da memeye de , silikon memeyle hala emzirdiğim için biberonu veya memeyi reddetmedi çok şükür heralde benzer algıladığından.. üzülüyorum mama vericem diye ama aç olma ihtimali bile beni üzüyor çünkü çok fazla gözlerinden yaş akıtarak ağlıyor
nzlkc Busraszc sma kullandık iyi gelmedi. Sonra hipp combiatike geçtik. Gazı hala var kakasını günde bir kere yapıyor. Renkte hala sarı. Günde iki kere verilen mama çok etkiler mi bilmiyorum
guvesra ben de doymadığını hep aranıp ellerini emmesinden anlamıştım doktorumuz da mama başlayalım dedi aptamil başladık rahat etti baya.
fatma1965 [bilinmeyen] hipp hiç doyurucu değil, ben denemiştim, bebelac gold çok güzel, hiç gazda yapmıyor, kullanmanızı öneririm
kiliclar [bilinmeyen] lactamil çay var süt arttırıcı onuda deneyin kendiniz için onun hariçinde mama olarak aptamil derim anne sütüne yakın bende kullanıyorum çokda memnunum.